خبرهای داغ:
شهردار نهاوند خبر داد

 بدهی ۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومانی شهرداری نهاوند

نهاوند-شهردار نهاوند با اشاره به بدهی ۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومانی شهرداری گفت: از این میزان ۲ میلیارد تومان آن طلب ادارات و نهادها و ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان آن طلب پیمانکاران و افراد حقیقی و حقوقی است.
کد خبر: ۹۳۶۰۴۴۸
|
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۶

 بدهی ۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومانی شهرداری نهاوندبه گزارش خبرگزاری بسیج، محمد حسین پور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ابتدای حضورم در شهرستان نهاوند عنوان کردم که اهل شعار و حرف نیستم و از فعل مضارع استفاده نمی‌کنم و از فعل ماضی استفاده می‌کنم و تا به امروز با حمایت شورا و مردم نهاوند همه ظرفیت‌ها را به کار گرفته‌ایم و کارهای شهرداری را به خوبی پیش برده‌ایم و مطالبات مردم را اجرایی کردیم.

وی با بیان اینکه بنابه ارادتی که به مردم نهاوند دارم، قصد دارم پس از بازنشستگی در این شهر زندگی کنم و در کنار مردم نهاوند باشم، گفت: رضایتمندی مردم اولویت ما است؛ در مسیر ضعف‌ها و قوت‌هایی هم داشته‌ایم و در نهایت رضایتمندی مردم را داریم.

شهردار نهاوند تصریح کرد: کارهای مدیریتی و زیربنایی زیادی انجام داده‌ایم که بیشتر آنها اطلاع رسانی نشده و ۳ پروژه بزرگ را افتتاح کردیم .

وی گفت: از مصوباتی که در حال خاک خوردن بودند به پروژه‌های بزرگ دست پیدا کردیم و شهر را به سمت توسعه بردیم و تا آخرین روز فعالیت خود به مسئولیتمان متعهد خواهیم بود.

حسین پور بیان داشت: زمین ها و مغازه‌هایی که در شهرک فارابی بوده و متعلق به مردم است و در تصرف برخی افراد بوده را پس گرفتیم که ۸ هزار و ۵۰۰ متر بوده که با پیگیری‌های حقوقی شهرداری باز پس گرفته شده است.

وی با اشاره به بدهی ۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومانی شهرداری بیان داشت: از این میزان ۲ میلیارد تومان آن طلب ادارات و نهادها و ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان آن هم طلب پیمانکاران و افراد حقیقی و حقوقی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات